Κυριακή 17 Ιανουαρίου 2010

Καλή χρονιά!!!

Μετά από μήνες απραξίας και ξεκούρασης, επιστρέφω, όχι με ένα ακόμη ξέσπασμα, αλλά εγκαινιάζοντας μια νέα στήλη, που εδώ και καιρό «απαιτείται» από φίλους κι όλο την καθυστερώ… Αποφάσισα να κρατήσω τα ξεσπάσματα, μια που άρχισε καινούρια χρονιά και να δώσω για άλλη μια φορά, τόπο στην οργή, κυριολεκτικά αυτή τη φορά…
Έτσι, είπα να δείξω μια άλλη πλευρά του εαυτού μου, αυτή του φυσιολογικού ανθρώπου, που ασχολείται και με τα… κοινά και συνηθισμένα…
Ιδού λοιπόν επιτέλους, οι συνταγές της Πεπούλας.

Δυο λόγια για το πώς γεννήθηκε η ιδέα… Είμαι μια γυναίκα που μέχρι πριν λίγα χρόνια, οι σχέσεις της με την κουζίνα περιορίζονταν μόνο στην κατανάλωση των περιεχομένων της κατσαρόλας και όχι στην παρασκευή τους… Οι συγκυρίες όμως με ανάγκασαν να ασχοληθώ αρκετά με την εκτέλεση συνταγών, αρχικά ακολουθώντας τες κατά γράμμα και στη συνέχεια, άλλοτε αυτοσχεδιάζοντας, προσθέτοντας ή αφαιρώντας υλικά και άλλοτε δημιουργώντας δικές μου, με όσα και ό, τι διέθετα. Έτσι, κάπου έπρεπε να σημειωθούν οι «εμπνεύσεις» μου, ώστε να μοιραστούν και με άλλους…

Την αρχή φυσικά, δε θα μπορούσε να κάνει καμιά άλλη συνταγή, παρά αυτή του «μεζέ της αλεπούς»!

Σας χαρίζω λοιπόν τις συνταγές μου! Απολαύστε τες! Σχόλια, δεκτά!

Δεν υπάρχουν σχόλια: